Address
304 North Cardinal St.
Dorchester Center, MA 02124
Work Hours
Monday to Friday: 7AM - 7PM
Weekend: 10AM - 5PM

Disse generelle salgs- og leveringsbetingelser (“Betingelserne”) gælder for alle tilbud, ordrer og aftaler mellem Celectas A/S (“Virksomheden”) og dens kunder (“Kunderne”) vedrørende salg af softwareprodukter og tilhørende supportaftaler.
Alle tilbud fra Virksomheden er uforpligtende, medmindre andet er angivet skriftligt. Aftaler mellem Virksomheden og Kunden anses for at være bindende, når Kunden har accepteret et tilbud skriftligt eller ved at påbegynde brugen af softwaren.
Priser for softwareprodukter og supportaftaler angives i separate tilbud eller prisliste. Alle priser er eksklusive moms og andre relevante skatter og afgifter. Betaling skal ske i overensstemmelse med de aftalte betalingsbetingelser.
Levering af softwareprodukter sker elektronisk efter aftale. Kunden erhverver en begrænset brugsret til softwaren i henhold til de vilkår og betingelser, der er angivet i samarbejdsaftalen mellem parterne. Alle rettigheder til softwaren forbliver hos Virksomheden. Kunden forpligter sig til ikke at ændre, kopiere, distribuere eller videresælge softwaren uden skriftlig tilladelse fra Virksomheden.
Virksomheden yder support og vedligeholdelse af softwareprodukter i henhold til den indgåede supportaftale. Eventuelle ændringer eller tilpasninger kræver skriftlig aftale og kan medføre ekstra omkostninger
Hvis der ikke foreligger en aktiv supportaftale, eller der ikke er indgået en aftale om timepris, gælder følgende standardbetingelser:
Det vil sige, at alle supportydelser uden en aftale som minimum faktureres for 1 time, uanset opgavens omfang.
Der henvises til åbningstider på Celectas hjemmeside.
Vi bestræber os på at levere support inden for den angivne responstid på 8 timer indenfor normal arbejdstid. Responstiden er kun gældende for kunder med en aktiv supportaftale. Responstiden kan variere afhængigt af den aktuelle arbejdsbyrde og prioriteten af eksisterende supportaftaler.
Virksomhedens ansvar over for Kunden er begrænset til mangler og fejl, der er påvist inden for en rimelig tid efter levering og indtil Kunden har godkendt leverancen. Virksomheden er ikke ansvarlig for eventuelle driftstab, tab af data eller indirekte tab, medmindre andet er angivet skriftligt i samarbejdsaftalen mellem parterne.
Parterne forpligter sig til at behandle al fortrolig information, der udveksles i forbindelse med aftalen, fortroligt og ikke at videregive denne information til tredjeparter uden forudgående skriftlig tilladelse.
Enhver tvist eller uoverensstemmelse mellem parterne i forbindelse med Betingelserne skal søges løst gennem forhandlinger. Hvis forhandlingerne ikke fører til en løsning, skal tvisten afgøres ved de almindelige danske domstole ved retten i Aalborg.
Virksomheden forbeholder sig ret til at ændre disse Betingelser med 30 dages varsel. Ændringer træder i kraft ved skriftlig meddelelse til Kunden.